Matkapuhelimesi lähettäminen meille huollettavaksi on helppoa, turvallista ja nopeaa

Matkapuhelin on yksi henkilökohtaisimmista laitteistamme – jos se vaurioituu, sen päätyminen vääriin käsiin voi tulla sekä kalliiksi että työlääksi. Puhelimen lähettämisen korjaukseen tulisi olla helppoa ja turvallista, ja me mobylifellä olemme ylpeitä voidessamme tarjota valtuutettua huoltoa sekä verkossa että liikkeissämme.

Kuinka toimin:

1) Valitse merkki, malli ja vika

Käytä yllä olevaa alasvetovalikkoa valitaksesi matkapuhelimesi merkin, mallin ja vian/viat.  Jos et löydä sopivaa vikatyyppiä, valitse kohta "muu” ja kuvaile vika omin sanoin. Jos kyseessä on jokin muu kuin valmistusvika teemme ja lähetämme kustannusarvion, kun olemme tarkastaneet laitteesi.

2) Tarkista tilauksesi

Lue tilauksesi läpi ja täydennä lisätietoja vapaatekstikenttään. Muistathan ilmoittaa meille, jos puhelimeesi kuuluu voimassa oleva takuu tai vakuutus. Valitse maksutapa ja jatka kassalle. Kun ostosi on rekisteröity, lähetämme sähköposti-ilmoituksen sisältäen ohjeet kuinka valmistelet, pakkaat ja lähetät laitteesi.

3) Lähetä puhelimesi

Valmistele, pakkaa ja lähetä puhelimesi ohjeittemme mukaan. Ohjeet lähetetään tilausvahvistuksessa tilauksesi jälkeen. Muista säilyttää tilausvahvistus. Otathan tietosi talteen laitteesta aina, kun se on mahdollista.

Näin helppoa se on!

Valtuutettu merkkihuolto

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftonepluszteXiaomiLenovo logo mobylife

 

 

ISO 9001 ISO 14001 BW