Toimita laitteesi helposti kirjelähetyksenä!

Kirjoita lähetyksen osoitetietoihin:

Mobylife Oy
Tunnus 5012086
00003 Vastauslähetys

Pakkaa laite esimerkiksi kuplamuovikirjekuoreen tai pahvilaatikkoon. Postimaksu on jo maksettu puolestasi.

Liitä laitteen mukaan vikaseloste sekä yhteystietosi ja takuutodistus jos kyseessä on takuutyö. Voit halutessasi tulostaa huoltosaatepohjan klikkaamalla alla olevaa painiketta.

Huoltosaatepohja

Vie lähetys postilaatikkoon tai lähimpään postin toimipisteeseen.

 

Kirjekokoa suuremmat lähetykset

Huomioithan, että kirjelähetyksen maksimikoko on 250mm x 400mm x 30mm. Kirjekokoa suuremmat lähetykset voi toimittaa asiakaspalautustunnuksella 607207 osoitteeseen:

Mobylife Oy
Hiomotie 30
00380 Helsinki

Vie pakettilähetys lähimpään postiin.

Hyvä muistaa huoltoon toimitettaessa:

  • Jätä SIM-kortti aina itsellesi. Voit jättää itsellesi myös laitteen lisätarvikkeet, elleivät ne liity vikaan. Akku olisi hyvä toimittaa huoltoon laitteen yhteydessä.
  • Ota tarvittaessa varmuuskopiot puhelimeen tallennetuista tiedoista (kalenteri-, osoitekirja- ja viestitiedot, kuvat ja musiikkitiedostot). Maksullisella tietojentallennuspalvelulla Mobylife tekee sen puolestasi, näin varmistat tietojen säilymisen.
  • Poista suojakoodi käytöstä. Jos suojakoodi on käytössä, kun laite on huollossa, laite joudutaan alustamaan tyhjäksi, mikä saattaa kadottaa hetkellisesti laitteessa olevan vian ja vaikeuttaa sen paikallistamista.
  • Ilmoita, onko kyseessä takuu- vai veloitushuolto. Takuuhuoltotapauksessa toimita laitteen mukana ostokuitti, josta takuun voimassaolo voidaan tarvittaessa tarkistaa.
  • Kuvaa laitteessa oleva vika mahdollisimman selkeästi ja tarkasti. Tämä helpottaa laitteen käsittelyä huollossa.

Valtuutettu merkkihuolto

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftonepluszteXiaomi logo mobylifeLenovo logo mobylife